thelmaragnarsson

Wednesday

Publicerad 2012-11-07 19:35:53 i Allmänt,

Onsdag idag då, började skoldagen med teknik, skulle efter det egentligen efter ha haft elevensval men läraren var sjuk så det blev hål i typ 2 1/2 timme. Klockan tio, så hade jag utväcklingssamtal med mamma och min mentor. Gick finfint! Pratade om nya mål, och om jag skulle flytta osv. Min mentor är ju lite kul, hon ba "Nu är det ju så att jag och de andra lärarna har röstat att du inte får byta skola!!" "Och sen så är det ju ett så bra föredömme för resten av klassen" osvosv, ändå kul! 
 
Men ska nog ändå byta skola, känns supertråkigt att lämna min underbara awesome klass, men samtidigt kul med en omstart i livet.
 
Men nu ska jag lyssna på musik, och plugga no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela